Τρίτη, 3 Μαΐου 2011

ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΥΓΕΙΑ!!!

Το θέμα μας αφορά την σωστή διατροφή και χρήσιμες πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζουμε για να προστατέψουμε σωστά την υγεία μας και τον οργανισμό μας.
Τα προβλήματα βάρους τις πιο πολλές φορές βασίζονται σε συνήθειες. Για την μεταβολή αυτών των συνηθειών απαιτείται σωστός προγραμματισμός, επιμονή και θέληση. Παρακάτω αναφέρονται κάποιες συμβουλές για την επίτευξη μιας υγιεινής διατροφής:
  •  Αποφεύγω να αγοράζω συχνά έτοιμα φαγητά από έξω. Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το σπιτικό φαγητό
  •   Ξεκινάω πάντα την ημέρα μου με ένα καλό πρωινό. 
  • Αποφεύγω να καταναλώνω υπερβολικό λίπος που περιέχεται συχνά σε έτοιμες λιχουδιές, γλυκά, πατατάκια κ.α γιατί κινδυνεύω να αυξήσω το βάρος μου ενώ ταυτόχρονα ο οργανισμός μου θα μείνει φτωχός από θρεπτικές ουσίες. Τ
  • Τρώω καθημερινά φρούτα και λαχανικά για να παίρνω τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό μου. 
  • Συνηθίζω να καταναλώνω 2 φορές την εβδομάδα ψάρι γιατί περιέχει ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα που είναι ωφέλιμα για τον οργανισμό μου. 
  •  Τρώω 2 φορές την εβδομάδα όσπρια. Τα όσπρια βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου μας. 
  • Καταναλώνω 2 μερίδες γαλακτοκομικών ημερησίως που αντιστοιχούν σε 2 ποτήρια γάλα, 2 κεσεδάκια γιαούρτι, 1 ποτήρι γάλα και 1 φέτα κασέρι ή 30γρ φέτα τυρί.
  •   Φροντίζω να καταναλώνω επαρκής ποσότητα φυτικών ινών ημερησίως. 
  • Περιορίζω την  κατανάλωση ζάχαρης και αλατιού. 
  • Μειώνω την κατανάλωση αλκοόλ.
  • Δεν τρώω πότε γρήγορα, θυμωμένος, ανήσυχος ή εκνευρισμένος. Το φαγητό θέλει ηρεμία. 
  • Δεν τρώω ποτέ μπροστά στην τηλεόραση. Χωρίς να το συνειδητοποιήσω καταπίνω μεγάλες ποσότητες φαγητού χωρίς να τις μασήσω και αυτό βλάπτει το στομάχι μου.
  • Καταναλώνω επαρκής ποσότητα νερού (1,5 – 2 λίτρα ημερησίως) γιατί ενυδατώνει τον οργανισμό και κάνει το δέρμα μας να δείχνει πιο λαμπερό και υγιές. 
  • Ζυγίζομαι τακτικά στην ίδια ζυγαριά και παρακολουθώ το βάρος μου. Η επίτευξη και η διατήρηση του ιδανικού σωματικού βάρους μας προφυλάσσει από διάφορες ασθένειες (υπέρταση, σακχαρώδης διαβήτης, υπερχοληστερολαιμία κ.α.).
  • Αφιερώνω τις ελεύθερές μου ώρες για να ασκηθώ (περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμπι κ.α). Η άσκηση βελτιώνει τη φυσική μας κατάσταση και δυναμώνει την καρδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου